قشطة
يالا بقى يا حسام نزل الحلقتين
عرض للطباعة
قشطة
يالا بقى يا حسام نزل الحلقتين
مية مية
مستنى الباقى
الحلقة السابعة والعشرين
طلع احمد و نور والمكسورة ريم علي اودهوم
وهنا دار حوار
بين مين ومين ؟؟؟
اممممممممممم
بين ريم ونور
ريم : نور انا عايزة اسالك علي حاجه
نور: نعم يا ريم
ريم : انتي ايه رأيك في أحمد
نور : احمد ( ولحظة من التفكير العميق ) مالو ؟؟
ريم : مالك ... ليه اتغير لونك
نور : لا عادي
ريم : ... طيب :s
نور: ممكن تنامي عشان الصبح نطلع بدري
ريم : اها دا انا هموت وانام
نور : وانا كمان تصدقي ... نفسي انام 50 ساعة من التعب
ريم: اها باين
نور: باين عليا هههههههههههههههه
ريم : اها
نور : طيب يالله ننام
ريم : اوكي يالله
وطفو النور.... وبعد 5 دقائق ....... رن تلفون نوووووور
صحيت ريم ومسكت التلفون
ريم: الوووووو ... ايوة احمد
احمد : ايوه يا حبيبتي كيفك
ريم : حبيبتك ؟
احمد : اها يا نور تنك اول مرة تسمعيها عاد .. هههههههه ؟
ريم: بس انا مش نور يا استاذ احمد
احمد: ريم
ريم : اها زفت يا احمد
احمد : مالك ياريم اشبيكي انتي
ريم : لا ابدامفش ... ثواني اصحيلك حبيبتك تحكي معها
احمد : امممممممممممم طيب شوفي يا ريم
ريم: نعم
احمد : شوفي يا ماما ... انا لو فكرت احب حد ..... لو فكرت هه .... مش رح الاقي احسن من نور عشان احبها
ريم : اشمعنا يعني.... مفيش غيرها
احمد : لاابدا .. بس انا بعرف نور كويس... وعارف عنها كل صغيرة وكبيرة
ريم: اها مهوة واضح من حكيك
احمد: يا بنتي انا مبعرفش عنك اشي
ريم : طيب مش مشكلة
وفجأة
تصحى نوور وتسمع بقية حديث احمدوريم
اللي هوووووووووووووووو :$
احمد : طيب انا ما بدي اياكي تزعلي يا ريم ... ما انتي عارفة اني انا بحبك
ريم : وانا كمان بحبك
احمد : لا بحبك زي اختي متفهمنيش غلط
ريم: شعور رقيق منك يا احمد بس للاسف في وقت متأخر
احمد : شو تقصدي بوقت متأخر
ريم : ايوة يعني ..... انا حتى لو بحبك مش رح اقدر اكمل معك عشان نوووور
احمد: ا يا دزمة انتي انا بحب نوراصلا يا ريم
ريم : شوف احمد مش رح احكي معاك دلوقت ... خليها للظروف
احمد: اوكاي سلام
ريم : احمد
احمد: نعم يا ريم
ريم: لا ابدن مفش
طبعا نور سمعت هالحكي وكانت ردة فعلها انها عملت نفسها لسة نايمة عادي وقالت
تستنا عشان تفهم وتشوف احمد هيقلها اية!
وتاني يوم الصبح قدام الباص
احمد واقف مستني ريم ونور
طبعا محدش فيهم لسة وصل ... والباص ضايلوو 10 دقائق و يتوكل على الله
واحمد برن على تلفون نور وهيا مبتردش .... بتكانسل
ووصلت نور وريم
احمد رايح يحكي مع نور وريم
احمد : خبر ايه يا نور .. ليش ما بتردي عالموبيل
نور : فش مزاج
احمد : مليش مزاج ؟؟؟؟؟؟طيب براحتك وانا غلطاان اصلا اني
حكيت معاكي
نور : اها من ناحية انتا غلطان فانت غلطان في حوارات كتير ... وبقلك اييه
......
احمد : تقوليلي ايةو ... فياية يا دزمة انتي عالصبح ..... الناس بتصحى بتقول صباح الخير
نور: لا انا صاحية اقول صباح الزفت
ريم : نور مالك بس؟
نور: لا مفش يا ريم
ريم : طيب يالله نركب ... بدي اقعد هنا عشان رجلي
نور: لا انا رأيي انك تقعدي جنب احمد ... و كمان عشان الظروف تبقي مناسبه
ريم : ظروف ؟ ظروف ايه يا بنتتي ؟
نور : لا ما تشغليش بالك
احمد :يالله ياريم عشان اركبك ... نور مش عارف مالها عهالصبح
نور: استاذ احمد املكش دعوة بيها لحد ما نوصل القاهره ..... و كل واحد بشوف حالو هناك
احمد : طيب يا نور ... انا مش راح ااعبرك .... بس خليكي فاكرة (( والله الولاد دول غلابة علطول ))
ريم: هوة يا احمد انتا زعلتها في حاجه
نور : مين دا الي يزعلني محدش يقدر يزعلني
احمد : يوووووووووووه ... حركات الولاد الصغار دي انا ما بحبهاش .... انا طالع
وطلّع احمد ريم........ وطلع ركب وبينو وبين نووور 3 كراسي
المفاجأةانو نور لما قالت الظروف مناسبة .... ريم فهمت انو نور سمعت الحكي مبارح وقالت فرصه عشان اعرف اوصل لليعايزة.... نياا ها ها ها
وركب احمد قدام
بدأ احمد يفكر بالموضوع ويشوف اية الي حصل عشان تتغير نور لهالدرجة
وبدأت ريم تفكراذاي تخلي نور واحمد يكرهو بعض
وفكرت ريم
بعد معملت خطة استراتيجية محكمة لكل دا ورح تبدا مع نور
يا ترى ريم ناوية تعمل ؟؟؟؟؟
ويا ترى احمد ناوي يعمل؟؟؟
ويا ترى نوور ناوية تعمل ؟؟؟
الثامنه والعشرين
وصلنا المرة الى فاتت ان ريم كانت بتظبط امورها علشان توصل للي هيا عايزااه
نشوف مع بعض ايه الى هيحصل
ركبت نور جمب ريم في الاول علشان رجل ريم المكسورة
وركب احمد قدام
بدأ احمد يفكر في الموضوع ويشوف ايه الى حصل علشان نور يبقي اسلوبها كدا
وبدأت ريم تفكر ازاي تخلي نور واحمد يكرهوا بعض
وبدأت ريم بعد معملت خطه محكمة لكل دا وهتبدأ مع نور
ريم : مالك يا نور مضايقه ليه
نور : مش مضايقه ولا حاجه انتي هضايقيني بالعافية
ريم : لا شكلك مضايقه انا مش لسه عارفاكي يعني
نور : وبعدين بقي يا ريم
ريم : طيب سوري يا نور بس عايزه اعرفك حاجه
نور : وانا مش عايزة اعرف حاجه يا ريم علشان خاطر ربنا
ريم : طيب ياريت تفهميني مالك علشان شكلك كده ميطمنشي
نور : اقولك والله لقايمة مغيرة الكورسي مع حد تاني ومش قاعد
جمبك انتي كمان لو نطقتي بحرف واحد
ريم : لا لا لا خلاص خليكي
نور : طيب اسكتي بقي علشان عايز شوية هدوء
ريم : حاضر
وسكتت فجأه كده ومسكت الموبيل
بعتت رساله لااحمد
مضمون الرساله
احمد : انا مش عارف نور بتعاملني وحش وعمال تقول كلام غريب مش عارفه ايه الى غيرها كدا
المهم رن موبيل احمد برساله النغمة
احمد : ياتري مين الى بعتلي رساله يارب تكون نور
فتح الرساله لاقها من ريم ومكتوب فييها الكلام الي فاتت
راح قايم
وراح ناحيه نور
احمد : ايه يابنتي مالك
نور : لو سمحت روح اقعد مكانك وملكشي دعوة بيااا
احمد : علي فكرة اسلوبك وحش اوي معايا وانا مبحبش الاسلوب دا
نور : ايوه عارفه بس انت شخصيا مينعفشي معاك غير الاسلوب دا
احمد : واشمعنا انا شخصيا علي اساس اني احمد زويل ههههههههه
نور : دمك تقيل بصرااحة
احمد : انتي كدا بصراحه زوديتها اوي وانا اسف اني قومت من مكاني علشان اشوفك مضايقه من ايه
نور : طيب يلا روح اقعد مكانك وياريت تخليك في نفسك بس
احمد : اممممممممم اوكي
ورجع احمد قعد مكانوا تاني
وبدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا
ففكرت في مسدج
اممممممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممممممم مممم
امممممممممممممممممممممممم مممممممممممم
امممممممممممممممممممممم هتكتب ايه في المسج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ده اللي هنعرفه الحلقه الجايه ان شاء الله
ثانكس=d>=d>=d>=d>
العفو نانسي
وشكرا لمرورك الجميل
البت ريم دى طلعت حربايه
اه يا جاسر
شكرا لمرورك الجميل واستني باقي الحلقات
يابنت الايه
شكرا لمرورك الجميل يا احمد واستني باقي الحلقاات
طب يلا بقى نزل الحلقتين بسرعه
ماشي يا جاسر ان شاء الله بكرررررررره
ماشي يا جاسر الحلقتين بكره ان شاء الله
القصه باين عليها لسه فيها كتييييييييير 8->
ماتخلص ياحسام بقى :-w
ده فوازير رمضان كانت بتخلص اسرع من كده ياراجل:d
ده ريم ديه طلعت بنت دزمة على راى احمد تسلم اديك وفى انتظار بقية الحلقات @};-
ماشي يا محمد هخلص وان شاء الله الحلقتين في السكه
شكرا لمتابعتك الجميله
نورتي التوبيك اريج الورود وان شاء الله الحلقتين في السكه وشكرا لمتابعتك الجميله
الحلقة التاسعه والعشرووون
وقفنا المرة الى فاتت
بدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا
ففكرت في مسدج
ياتري كتبت ايه في المسدج
مسكت الموبيل وقعدت تفكررر
اكتبلة ايه
المهم بعتت المسدج
وكتبتلوا انا اسفه
المهم احمد شاف المسدج وبصلها ورجع تاني يبص قدامه تاني
وفكر يقوم يكلمها بس كرامته مسمحتلوش
فقال يقعد ويستني الظروف هتعمل ايه
وبعد لحظاات
قامت نور جمب احمد وقالتله
نور : احمد
احمد : نعم
نور : انا سمعتك انت وريم بتتكلموا امبارح
احمد : بجد يا نور
نور : اها بجد
احمد : والله يا نور كل كلمة قولتها لريم ساعه مكنا بنتكلم كانت من جوة قلبي
نور : اممممممممممممم ( وشها احمر كدا طبعا مضايقه ) طيب ربنا يتتمم ليكم بخير
احمد : لا لا لا استني انتي فهمتي غلط خالص
نور : غلط ايه وصح ايه والله انا مبقتشي عارفه الصح من الغلط
احمد : هههههههههههههههه ليه ان شاء الله
نور : احمد بطل تهريج لو سمحت وفهمني في ايه
احمد : طيب اهدي يابنتي احنا في الاتوبيس ومعانا ناس
نور : طيب هديت ممكن تتكلم بقي
احمد : لا ممكن تقعدي بقي وتهدي كدا ولما ننزل ان شاء الله هبقي افهمك كل حاجه
نور : انت بتهرج يااحمد هوه انت فاكر اني هقدر استني لحد منوصل
احمد : مهو في احتمال 50 % منوصلشي ههههههههههههه
نور : والله انت رخممممم مووووووووووت
احمد : ايه الجديد؟؟ههههه روحي بقي اقعدي وحاولي تفهمي من ريم علي منبقي نوصل
نور : حاضرر
احمد : ههههههههه والله البنات دي عايزة الولعه مش عايزه الى يكلمهم بالراحة
راحت نور علشان توقع ريم في الكلام
نور : ها يا ريم عاملة ايه دلوقتي
ريم : الحمد لله كويسة
نور : طيب
ريم : بس انتي رجعتي لمودك تاني هوه انتي كنتي مضايقه من حاجة
نور : لا لا ابدا بس مكنتش نمت كويس
ريم : اقصدك سمعتي المكالمة بتاعه احمد امبارح معايا
نور : اها
ريم : علي فكرة يا نور انتي صحبتي وصعب عليا اني اضحك عليكي او اقولك حاجه ماحصلتشي
نور : قولي يا ريم انتي عارفه اني بثق فيكي
ريم : احمد امبارح كان بيكلمك علي موبايلك
فانا رديت عليه
فقالي ايوه يا حبيبتي
مش عارفه بقي كان يقصدني ولا يقصدك
نور : هوه انتي كنتي اتكلمتي
ريم : ايوة كنت قولت الوو
نور : اها ممكن يكون مش ركز في الصوت بس
ريم : عايزة اسالك سؤال يا نور
نور : اتفضلي
ريم : هوه انتي بتحبي احمد ؟
نور : نعم ؟؟ بتقولي ايه
ريم : ههههههههههههههههه هوه انتي بتحبي احمد
وفجأة
وفي ولهة من الوقت
سمع الجميع صوووووووووووت كداا
ياتري صوووت مييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صووووووووووت السواق الريست يا جماعه هنريح هنا شوية ونكمل بعد ساعتين
نور فرحت اوي ههههههههههههه انها مريحتش ريم ههههههههههههههههههه
نزل الجميع علي الطريق قدام فندق علشان يشربوا حاجه ياكلوا حاجة كدا يعني
وقامت قالتها ثواني هسأل احمد علي حاجة
ريم : اوكي
راحت نور لاحمد
نور : احمد
احمد : نعم
نور : انت وانت بتتكلم امبارح كنت عارف ان مين الى معاك
احمد : كنت عارف انها ريم
نور : كنت عارف انها ريم وبتقولها ايوه يا حبيبتي ؟
احمد : لالالا في الاول كنت بكلمها علي اساس انتي
نور : وبعدين
احمد : اتكملنا كلام عادي يعني وفهمتها اني ؟؟؟؟؟
نور : انك ايه ؟
احمد : اني كنت عايزك انتي
نور : طيب وليه مش خليتها تصحيني
احمد : مكنتش عايز اقلقك يا قمر
نور : تقلقني
احمد : اها هههههههههههههه
نور : والنعمة انت رخم
احمد : من بعض ما عندكم
نور : طيب هروح اقعد مع ريم علشان مش تبقي لوحدها
احمد : لا استني نفضيلها بقي وتعالي نتغدي مع بعض
نور : هتغديني ايه طيب
احمد : ههههههههههه في سندوتشات فول وطعمية هنا جنان ههههههههههه
نور : هههههههههههههههه لا انا هروح اتغدي مع ريم احسن
احمد : طيب هتتغدوا ايه؟؟
نور : مش عارفه
احمد : طيب تعالي بس ندخل جوه ونشوف عندهم اكل ايه
نور : طيب اوكي يلا
ريم قاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم
وجتلها فكررررررررررررررررررررررر ررررة
ياتري هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هتعمل حاجه ظريفة اوي
خلصت
استنوا الحلقه الجايه@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-
الحلقه الثلاثون
ريم قاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم
وجتلها فكررررررررررررررررررررررر ررررة
ياتري هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممم
عايزه اعمل حاجه علشان اخليهم مش يعرفوا يتصالحوا
ياتري هتعملي ايه يا ريم
اممم يلا يا ريري فكري
وجدتها
اها يا رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىى
سمع احمد ونور صوت ريم وهي بتأألم سابوا المطعم ومشيوا من غير مياكلوا يعيني ورحوا يشوفوا ريم
نور : مالك يا ريم ؟
ريم : رجلي بتوجعني اوي
نور : من ايه حصل حاجه
ريم : اها اتخبطت مني هنا
احمد : وكل الدوشة الى انتي عاملاها دي علشان رجلك اتخبطت مكنتش تبقي الخبطه في دماغك وتموتك ونستريح منك ههههههههههههههههههه
نور : لا حرام عليك يااحمد متقولشي كدا بعد الشر عنها
ريم : ان شلااا انت
نور : لا متقوليش كدا بقي وبس خالص انتي وهوه
احمد : حادر انا بسيت اهووووووو
ريم : ايوه امشي من هنا كمان دي قاعدة بنات انت جاي تقعد معانا ليه
نور : هههههههههههههههههههه ايوة يااحمد يلا اسمع الكلام وامشي بقي
احمد : شوفتي المفعنة الى مش بيطمر فيها حاجة انا جاي اشوفها يمكن تكون فيها حاجة
نور : لا امشي هي كويسة ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
احمد : طيب يلا نروح نشوف الاكل زمانه برد
نور : لا روح هات الاكل هنا علشان ريم تاكل معانا
احمد : بقي انا هاكل مع ريم دي ههههههههههههههههههههههههه ههه
ريم : ومالها بقي ريم يا سي احمد
احمد : سي السيد لو سمحتي هههههههههههههههههه اتعلموا تكلموا ولاد الناس بئي هههههههههه
ريم : ولاد ناس هههههههههههههههههههه ضحكتني ههههههههههههههههههههههه
نور : بس يابنتي انتي وهوه كدا هتزعلوا من بعض
احمد : لا لا متقليش يا نور باخد بمبدأ انا اذا تكلم السفهاء فدع القافله تسير هههههههههههههههههه
نور : ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه طيب بس يااحمد علشان خاطري :$
احمد : بس كدا :$ دانت تؤمر يا قمر
ريم : اجبلكوا اتنين عصير ليمون :s
احمد : اها ياريت وشجاريتن وكرسي وترابيزة ههههههههههههههههههههههه
نور : قصدك كرسين وشجره وترابيزة ههههههههههههههههههههههههه ههههه
احمد : يا ستي بقول شجرتين علشان تقوم مترجعشي هههههههههههههههه
ريم : انشللااا الي يكرهني
احمد : هوه انتي في حد بيحبك اصلا ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
نور : انا بحبها :$ اختي العسووولة دي
ريم : تسلميلي يارب يا نور
احمد : اعدم عم ابراهيم بتاع الترمس بتجاملك هههههههههههههههههههههه
ريم : ملكش دعوه يا غلس
نور : متقوليش عليه غلس لو سمحتي :$
احمد : يابنتي قولتلك سيبك منها وتعالي نروح نتغدي سوا وهي انشالله ماكلت هههههههههه
نور : لا روح هات انت بقي يااحمد علشان خلاص فاضل في الريست نص ساعه
احمد : حاضر
نور :تاكلي ايه يا ريم ؟
احمد : لا هجيبلها علي زوقي ههههههههههههه سندوتشين طعمية ونخلص من رخامتها
ريم : يابني بطل الرخامة الى فيك دي
احمد : طيب هروح اجيب الاكل واجي
مشي احمد راح يبجيب الاكل
وبعدين ريم بتسأل نور
ريم : نور عايزه اسألك علي حاجه
نور : اسالي يا ريم
ريم : هوه انتي واحمد خلاص يعني ؟
نور : يعني ايه خلاص يعني ههههههههه مش فاهمة حاجة
ريم : بتحبوا بعض يعني
نور: بصي هوه بصرراحة مش قالهالي مرة واحدة
ريم : امال قالهالك علي تلت مقاطع :s
نور : نوو هوه يمكن حسسني بيها بس مش قالها
ريم : وانتي بتحبية
نور : ايه ؟
ريم : وانتي بيحيبه
نور : بصراحة ؟
ريم : امال يعني بالسلطة
نور : اه بس مش عارفه هوه بقي ناوي علي ايه
ريم : علي فكرة عايزه اعترفلك بحاجة
نور : تعترفي !!!!!!!!!!!!!
ريم : اه
نور : بايه؟؟ !!!!!!!
ريم : انا كنت حاسه اني بحب احمد وهوه كمان حسسني انه بيحبني بس بعد مكالمه التليفون عرفت انه بيحبك وكنت شاكه قبل كدا
نور : بيحبني :$
ريم : اها
نور : بصي يا ريم صعبه اوي اني اختار بين صحبتي وبين الى انا بحبه فانا هسيب الامور تمشي بطبيعتها علشان مش نزعل من بعض
ريم : لا هنزعل من بعض ليه يعني دانا المفروض اني افرحلك في فرحك هوه احنا مش اخوات
نور : ربنا يخليكي يارب يا ريم
ريم قاعدة هتولع (( ايه الي انا هببتوا دا )) جييييت اكحلها عمتها
ولحظااااااااااااااااات من الصمت
*
**
***
****
*****
******
*******
********
ويأتي احمد
بالسندوتشاات
يلا كلوا بسرعه علشان السواق بيقولوا استعدووووا هنمشي
************************************
وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووووووووودة
*************************************
واستنونا الحلقه الجايه
هااات الحلقه الجديده على طوووول
انا عايز اعرف ايه اللى هيحصل
لو اعرف بس انت ساكن فين وانا افقعك لوكامية تخلى تنزل كل الحلقات مرة واحدة بس للاسف معرفش والاحسن لا تقول ههههههههههه
جزاك الله خيرا يااخى على الحيرة اللى احنا فيها ولا تنسى الصلة على النبى
النهارده ان شاء الله يا جاااسر هنزل حلقتين ...استناااهم
شكرا لمتابعتك الجميله
هههههههههههه
ماشي هتضربيني يعني؟؟؟
ان شاء الله هنزل حلقتين النهارده استنيهم بقي
شكرا لمتابعتك الجميله
ههههههههههه
ميرسى
شكرا لمتابعتك الجميله ملك
الحلقه الحادية والثلاثون
وقفنا المرة الي فاتت
وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووووووووودة
الصمت يسوووووووووووود الاتوبيس ياتري في ايه
ريم مضايقه اوي من الى حصل ومن احمد ومن نور ومش طايقه نفسها ففضلت السكوت
نور بتفكر في احمد يااتري هوه كمان بيحبها ولا مجرد اعجاب ولا مجرد واحد بيتسلي وياتري هي
اخطأت الاختيار ولا ايه بالظبط
احمد بقي ودا مشكلته مشكلة عمال يفكر يعرف نور انو بيحبها ازاي ؟؟
والاتوبيس ماشي في الطريق والسواق هينام وشكلوا هيقلب الاتوبيس بيهم وهيموتوا ونخلص
منهم كلهم باذن الله
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
وبعد مرور سبع ساعات تقريبا ومحدش يسألني ليه سبع ساعات علشان هي جت في دماغي
كدا
السواق : حمداالله علي السلامة يا جماعة
وصلنا الحمد لله
وصل الرجل ووصل الناس
ونزلت الناس من الاتوبيس
ونزل احمد نور وريم ووقفوا تاكسي
ريم : ميرسي يااحمد معلش تعبتك معايا
احمد : انتي بتقولي ايه يا هبلة احنا اخوات
ريم :ماتحترم نفسك ياد بس ع العموم تسلم يارب يااحمد
احمد : يارب يختي يارب هههههههههههههه
احمد : نور هتروحي فين دلوقتي
نور : هرجع تاني شرم هههههههههههههههه
احمد : طيب استني نروح ريم ونرجع سوا هههههههههههه
ريم : ههههههههههههههه ماشي انا هركب وامشي يا غلسين
نور : هروح طبعا يااحمد مرهقة جدا ومحتاجه اني اريح
احمد : طيب بعد متوصلوا اتصلوا بيا طمنوني عليكوا
ريم : وانت هتروح فين يااحمد
احمد : هروح اخد شوية حاجات من البيت وهنزل البلد
نور : انت هتنزل البلد ؟
احمد : اها
نور : طيب هشوفك امته تاني
ريم : خليه ياستي قاعد في بلدهم اكرمله ههههههههههههه
احمد : خليكي في حالك يا غلسه انتي
ريم : انا غلسه يااحمد
احمد : بصرااحة اها
نور : عندوا حق بصراحه يا ريم
ريم : ماشي ماشي ربنا يسمحكوا
يلا علشان تروحوا ووقف احمد تاكسي وركب نور وقالها انا هوصل لريم لحد البيت
نور : لا هاجي معاكوا انا بيتي مش بعيد عن ريم
احمد : هههههههههههه ولا بعيد هههههههههههه
نور : يلا مش مهم توقف تاكسيات تاني
السواق : علي فين يا انسة
ريم : المعادي يا اسطي
السواق : هي المعادي دي شارع يعني راحة فين في المعادي
احمد : ايه يعم انت في ايه مش في راجل واقف المفروض تتكلم معاه ولا انت ابن دزمه ماتعرفشي
في الاصول
السواق : اللهم طولك يا روح بلاش غلط يا بلدينا انت
نور : خلاص انتو هتتخانقوا
السواق : لا يا ستي اتفضلوا اركبوا مهو يوم مش معدي باين عليه من اوله
احمد : تصدق بالله يا اسطي
السواق : لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله
احمد : انت متنفعشي سواق اخرك سبااك مش عارف دا احساسي من ناحيتك
السواق : والله يا اخينا انا مش مستريحلك مش عارف ليه
احمد : يعم هوه انا جاي اتجوز اختك :s هتقولي مستريحلك ولا مش مستريحلك ايه الناس دي
السواق : يعم متبطل غلط مش عايز اطول لساني عليك
احمد : تطووول ايه انت عبيط يعم انت ولا شكلك كدا
ريم : خلاصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص صصص انتوا بتتخانقوا
السواق : والله مانا مركبكوا
احمد : احسن يعني هنركب التروماي هههههههههههههههه يلا يعم شوف انت رايح فين
******************************
ومشي سواق التاكسي
واحمد واقف واحد تاني بس شاب كدا وباين عليه لذيذ
السواق : علي فين يا فندم
احمد : المعادي يا باشا
السواق : اتفضل ياباشا
ونزل فتح شنطه العربية ودخل الشنط وركبهم ومشي
السواق : علي فين بالظبط في المعادي يا استاذ
احمد : شارع بغداد عمارة 32
السواق : اوك
وبعد عشر دقايق تقريباا
وصلوا
ريم بتتكلم في التليفون
ريم : ايوه يا ماما
مامتها : ايوه يا ريم
ريم : انا تحت العمارة ورجلي مكسورة
مامتها : مكسورة ؟؟
ريم : اها
مامتها : طيب انا هنزلك حالا
ريم : اوكي بس بسرعه
ثواني معلش ماما نازلة دلوقتي
السواق ولا يهمك يا فندم
احمد : علي فكرة انت زوق يعني
السواق : ربنا يخليك
ونزلت مامة ريم
مامة ريم : مالك يا ريم
احمد : هوه دا وقت مالك يا ريم هههههههههههههه
ريم : بس يااحمد هههههههههههههههههههه
احمد : حادر
ريم : يلا نزلوني
نزلت ريم وخرج الراجل شنطها
احمد : ثواني معلش هطلعها وانزلك
السواق : ولا يهمك انا معاك
طلع احمد مسند ريم ومامتها معاه
ونور في العربية ولا نطقت بحرف واحد
المهم طلعت ريم ونزل احمد
احمد : يلا بينا يا باشاا
السواق : علي فين ياباشا
احمد : لا مش بعيد الشارع الجاي دا وبعد كدا هتوديني الحدايق
السواق : اوكي
وسكون لحظات كدا
وبعدين نور تتكلم
نور : احمد انزل ثواني عايزاك
احمد : اوكي حاضر
نزلوا الاتنين شال معاها الشنط
لحد موصلها لجوه العمارة
احمد : خليكي معايا في الفون
نور : لا انت رخم اصلا
احمد : ليه بس ؟
نور : عمال تهزر مع ريم ومع مامتها
احمد : يا هبلة ريم دي اختي ومامتها مامتي
نور: بس بردوا
احمد : طيب خلاص متزعليش كدا
نور : هتقعد قد ايه في البلد
احمد : قد ايه ههههههههههههههههههههه دا اصلا فاضل علي الدراسة 19 يوم ههههههههههههههههههههه
نور : يعني هتقعد ال 19 يوم في البلد يااحمد
احمد : لا طبعا هقعد 18 بس ههههههههههههههههههههههههه
نور : بتكلم بجد بئي متبقاش رخمممممم
احمد : طيب هقولك هوه اسبوع واحد بس علشان ابويا ميزعلشي
نور : طيب ابقي طمني عليك
احمد : وانتي كمان هتوحشيني والله
نور : ايه
احمد : الراجل واقف بره هههههههههههههههههههههههه
نور : ههههههههههههههههههههههههه هه طيب ابقي كلمني اول متوصل البيت
احمد : حاضر
نور : يلا لا اله اله الله
احمد : سيدنا محمد رسول الله
خرج احمد للراجل
احمد : معلش يا باشا اتأخرت عليك
السواق : ولا يهمك ياباشا
احمد : تسلم يارب
ومشيوا واحمد قالوا علي العنوان وووصل احمد بالسلامة
احمد : اتفضل معانا ياباشا
السواق : الله يخليك علشان شغلي بس
احمد : ماشي ياباشا
مشي السواق واحمد طالع علي الشقه
حب يتكلم في التليفون
ياتري هيكلم مين ؟؟؟
اكيد نووووووووووووووووور
المهم اتصل بيها
احمد : وحشتني
نور : بس يا مجنون
احمد : مجنون ليه ؟ هههههههههههههههههههههه
نور : بس بئي يااحمد
احمد : طيب خلاص انا وصلت اهوه وطالع علي السلم
نور : حمدالله علي السلامة
احمد : عايز اقولك علي حاجة
نور : قول
احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد
وسكت
نور : ها يابني
احمد : ,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجاية
الحلقه الثانية والثلاثون
وقفنا المرة الى فاتت ساعه مااحمد كان بيكلم نور وبيقولها
انو لما يرجع من البلد وسكتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتت
ياتري هيقول ايه دا الى هنعرفوا مع بعض خلال حلقتنا انهردة
احمد : عايز اقولك علي حاجة
نور : قول
احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد
وسكت
نور : ها يابني
احمد : هغير الشقه دي واخد شقه تانيه
نور : اشمعنا يعني
احمد : لسببين بصراحة
نور : الى هما ايه يعني
احمد : السبب الاول يا ستي الست صاحبة البيت مش مظبوطه كدا
نور : مش مظبوطه ازاي يعني
احمد: عادي يعني مش مستريحلها انا
نور : اها والتاني ايه بئي
احمد : عايز اخد شقه قريبه من بيتكوا
نور : من بيتنا اشمعنا ؟
احمد : هقولك لما ارجع ان شاء الله
نور : لا قولي دلوقتي
احمد : لا مش هينفع دلوقتي والله
نور : بئي كد ياااحمد
احمد : يابنتي عادي والله هقولك لما ارجع
نور : ان شاء الله ترجع بالسلامة
احمد : طيب انا هقفل دلوقتي وابقي اكلمك وقت تاني
نور : طيب بس مش تتأخر عليا
احمد : مقدرشي اتأخر عليك يا قمرررر
نور : :$ طيب يلا سلاام
احمد : ههههههههههههه سلام
وقفل احمد مع نور
وطالع السلم قابل مين
جارته صحبة البيت
جارته : حمد الله علي السلامة يا استاذ
احمد : الله يسلمك
جارته : جيت امته
احمد : لسه حالا
جارته : علي فكرة الحج اتصل بيك كزا مرة
احمد : ابويا
جارته : اها
احمد : طيب ماشي انا رايح اصلا حالا
جارته : ابقي طمني عليك لما توصل
احمد : ان شاء الله
وطلع احمد لم حاجاته
وراح ركب العربية الى هتوديه البلد
وركب فعلا
وبعد سااعاات وصل احمد البلد
نزل من العربية
قابل مين ؟؟؟؟
ياتري قابل مين
قابل محمد ابن عمه
محمد : ميييييييييييييييييييييييي ين احمد ؟؟؟؟
احمد : اها يابني ايه شوفت عزرائيل ههههههههههههههههه
محمد : وحشني يا وله
احمد : وانت كمان والله يا محمد ايه اخبارك
محمد : الحمد لله عايشيييييييييييييين انت عامل ايه يا ولة
احمد : وله ايه يعم هههههههههههه متهدي شوية عليا
محمد : ايه انت بقيت خلاص بندري
احمد : بندري ايه يابني :s
محمد : انت اتغيرررت يااحمد ومبقتشي زي الاول
احمد : يلا يابني علشان توصلني
محمد : اوصلك فين ؟؟
احمد: البيت يابني
محمد : لا لا لا لا تعال نروح البيت عندنا نتغدي الاول
احمد : لا يلا نروح ابويا وامي وحشني وعايز اشوفهم
محمد: طيب يلااا انت حرر
احمد : طيب يلا
*************************
مشيوا الاتنين وراحوا بيت احمد
احمد دخل البيت سلم علي ابوه وامه وقعد اتكلم معاهم
وبالليل بعد مسلم عليهم قال لابوه انا عايزك في كلميتن
ابوه خدوا وخرجوا معرفشي رراحوا فين بس المهم انهم خرجوا
وهما ماشين
الحج : ايه يااحمد خير في ايه
احمد : بصراحه يابا انا كنت عايز اكلمك في موضوع كدا
الحج : قول يا احمد في ايه
احمد : انا معايا بنت في الجامعه بحبها وعايز اخطبها
الحج : ودي من مصر يا احمد
احمد : اها من مصر يابا
الحج : بص يااحمد انت طلبت تروح مدرسه كبيرررة
احمد : اسمها الجامعه ياباا
الحج: انا معرفشي في الحاجات دي
احمد : المهم يابا البنت دي بحبها وهي بتحبني وعايز اخطبها
الحج : يابني بنات مصر غيرنا
احمد : لا يابا دي كويسة اوي
الحج : ياااحمد فكر تاني وانا يابني مش هتأخر عنك
احمد : تسلملي يارب يابا وربنا ميحرمنيش منك
الحج : تصدق ان الحاجه امك لسه مكلماني في الموضوع دا
احمد : موضوع ايه
الحج : كانت عايزه تخطبلك مسعدة بنت خالك
احمد : حرام عليك ياباا دي دايس علي وشها قطرر قبل كدا هههههههههههههههههه
الحج : بس يا وله دي بنت خالك بردوا
احمد : ماشي ياباا سكت اهوه
*********************************
ومشي ابوووه هوه واحمد ماشين بيتمشوا في البلد
وروحوا بالليل
احمد كان مستعجل عايز يروح علشان يكلم نور
المهم دخل احمد اوضته وقال هكلم نور
المهم اتصل بيها
نور ردت عليه
احمد : نوور
نور : احمد ازيك
احمد : الحمد لله تمام ازيك انتي عاملة ايه
نور : الحمد لله تمام
احمد : فاكرة يا نور السبب التاني الى كنت بقولك عليه بتاع الشقه
نور : اها طبعا فاكرااه الي انت مردتش تقولي عليه هههههههههههههه
احمد : مانا خلاص كلمت الحج
نور : حج ايه ؟ مش فاهمة حاجة
احمد : نور
نور : نعم
احمد : شكلك حلو وانتي بتعملي عبيطة ههههههههههههههههههههه
نور : ههههههههههههههههههههههههه هههه لا بجد مش فاهمة في ايه
احمد : نور
نور : يادي نور نعم يابني
احمد: بحبك
الحلقه كده خلصت
استنوا الحلقه الاخيره من قصة صعيدي وبنت استايل (احمد ونور)
الحلقه الاخيره فين يا حسام
شكرا على الموضوع
بالتوفق ياحسام
احنا مكملين معاك
الحلقه الاخيرة
وصلنا المرة الى فاتت عند موصلنا ههههههههههههههههه انا مش هقول وصلنا فين
علشان انا بتكسف هههههههههههههههههههههه
اخلاق انا والله ههههههههههههههههههههههههه ههه
المهم نرجع لموضوعنا
نور : نعم !!!!!!!!!!!!!!
احمد : ايه قولت حاجه مش علي مزاجك ؟
نور : نعم !!!!!!!!!!!!!!
احمد : ايه يابنتي عليكي عفريت اسمه نعم ؟؟
نور : ايه !!!!!!!!!!!!!!!
احمد : طيب بقولك ايه هههههههههههههههههههه اعتبريني مقولتش حاجة
نور : والله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد : ههههههههههههههههههه وربنا هبلة
نور : احمد اقفل دلوقتي ونكمل بعدين
احمد : ههههههههههههههههههههههه ليه يابنتي
نور : اسمع الكلام بس يااحمد علشان خاطري
احمد : حادر يا ستي
نور : سلام يا,,,,,,,
أحمد : ياا ايه ؟؟؟
نور : يارخم ههههههههههههههههههه
احمد : سلام يا روح قلبي :$
******************************************
وبعد مرور اياام حوالي اسبوع تقريباا
وكانت مكالمات احمد ونور عباره عن اتنين خلاص بئي بيحبوا بعض
رجع احمد الشقه القديمه خد حاجته كانت نور ظبطت ليه شقه جديدة
وراح نقل حاجاته في الشقه الجديدة ومستني يعرررررررررررف رد نور علي اخر
سؤال كان سأله ليها
ياتري ايه هوا السؤؤؤؤؤؤؤؤؤال
امممممممممممممممممممممممم مممممم
امممممممممممممممممممممممم مممممممممممم
امممممممممممممممممممممممم ممممممم
لو فكرنا هنلاقي ملهاش غير حل واحد بس
نرجع كدا نشووف ايه الحوار ونور بتفكر فيه
ياتري هتعملي ايه يا نور
وعمالة تفكر ياتري اقوله ايه
كل ما تتخيل الموقف مش عارف تفكر في اي حاجة
هقولكوا علي الحوار علشان مبقاش حرمتكوا من حاجة
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
احمد : نور
نور : نعم
احمد : بصراحه كدا
نور : ها
احمد : وبدون مقدماات
نور : يارب نخلص هههههههههههههههه
احمد : هنخلص اهوتتتتتتتت
نور : طيب يلا انطق ههههههههههههههه
احمد : انطق ههههههههههههه
نور : دانا يابني لو بحب في ابو الهول كان زمانه نطق ههههههههههههههه
احمد : علي اساس انك بتحبيني يعني :$
نور : عارف مستر كاظم الساهر
احمد : وهل يخفي القمر
نور : بيغني بئي وبيقول ((( هل عندك شك ))) اظن كده مسمعشي صوتك تاني ههههههههههههه
احمد : لا مش فاهم وضحي حضرتك هههههههههههههههههههه
نور : طيب اها يا سيدي حاجة تانيه
احمد : اها ايه بئي ؟
نور : يلهوووووووووووووووووووووي يابني خنقتني ههههههههههه
احمد : طيب خلاص خلاص خلاص
نور : ها كنت عايز تقول ايه
احمد : كنت عايز اقولك
اقوولك
اقولك
اقووولك
تتجوزينني
مع تحياتي للجميع واشكركم علي حسن متابعتكم طول طول الثلاثة والثلاثون حلقه الماضية
وفى انتظار قصه اخرى
=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))
انا خوفت تقول استنوا الجزء التانى :d
تسلم ايدك ياحسام
القصه كانت جميله
هوا اه سمعنا زيها كتير بس هيا كويسه :)]
@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-
أخيرا نطق دة اية دة
شكرا يا هضوبة على القصة
واحنا فى انتظار قصة جديدة
شكرا لمتابعتكم الجميله للقصه
ميرسى بجد قصة جميلة
مشكووور ياحسام قصة جميلة
على فكر يواد ياحسام
القصه دى كانت جامده موت
انا تابعتها كلها زى مانتا عارف
وكده اقدر اقولك مبروك
شكرا لمرور الجميع