أهلا وسهلا بك إلى فكك مني Fokak Meny.
  • تسجيل الدخول:

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

اللهم اعطنا القوة لندرك أن الخائفين لا يصنعون الحرية ، و الضعفاء لا يخلقون الكرامة ، و المترددين لن تقوى أيديهم المرتعشة على البناء

- الإهدائات >> فراشة الاسلام الي فكك منى : المنتدى وحشنى اوووووووووووووووووووى رغم الفضاء والتصحر ده كوكى الي مصطفى شومان : انت فين يا ابنى انت انا جيييييييييييييت ده لو انت فاكرنى اصلا؟؟؟؟ فراشة الاسلام الي اعضاء منتدى فكك منى : كل سنة وانتوا طيبين وعيد سعيد عليكوا Mannora الي اصحااااااااااااب زمااان : مس يووووووووووووووو فينيام زمان كنا بنذاكر ع فكك ونطبق يوميا يخرب بيت الفيس بقى مجهول الي fokakmeny_down : منتدى ثقيل دم موووو حلووو أستغفر الله العظيم لولا الي كل المنتدى : وحشتونى وحشتونى وحشتونى وكل سنة وانتم طيبين وبخير همسة الي فكك منى : وحشتنى يا منتدايا الغالى , سلامى لكل الناس اللى موجوده وبالأخص صحابى ,فكك منى 2007 و 2008 كان بيتنا وجنتنا. فراشة الاسلام الي كل اعضاء فكك منى : اووووووووووف الدراسة تانى مش هخلص انا شكلى باااااااااااااااى باااااااااااى فكك منى فراشة الاسلام الي كل كل اعضاء منتدى فكك منى : احلفكوا بأيه فوووووووقوا شوية .......حرام عليكم المنتدى عفن من كتر الركنة الشبح الي كل اعضاء فكك منى : لقد عاد شبح المنتدى من اراد منك شئ فليطلبة منى

معلومات الموضوع

الشركات الربحية ، كسب حقيقي بالصور مع الشرح .

رابط الموضوع لارساله الى اصدقائك
https://fokakmeny.fokak.us/showthread.php?t=28823

صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 12
    NEW FMM
    الصورة الرمزية مفكر

شكراً : 0
    تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : مفكر غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 0
    Array

افتراضي الشركات الربحية ، كسب حقيقي بالصور مع الشرح .

الربح من الشركات الربحية ..
    خطوة خطوة ..

السلام عليكم زملائي وزميلاتي في منتدي فكك مني .
    (علي فكرة أنا عضو قديم ولكن كنت قليل المشاركة)

تقريباً كثير من الأعضاء هنا يستخدمون النت يومياً ، بمعدل أحياناً يصل إلي أكثر من 5 ساعات في اليوم ولكن للتصفح أو الكتابة أو الشــات ، ولكن هل حاول أحد أن يستفيد من وقته علي الإنترنت بأن يكسب مال حقيقي ؟

في البداية وبسبب عدم سماعك للموضوع قبل ذلك ، ستسارع بتكذيب إمكانية أن تكسب من النت مال حقيقي ، أو علي الأقل يخطر علي بالك أسئلة مثل : " لو فرضنا ذلك كيف سأستلم هذا المال ...الخ " وكل هذه الأسئلة مشروعة وسأجيب عليها جميعاً ، ولن أكتفي بالكلام بل سأدعم المقال بكثير من الأدلة .

القارئ : لا يا عمي الشركات دي أكيد نصابة ومش هتدفع حاجة .
    أنا : هذا غير صحيح ، ولذلك قُلت إني سأرفق الأدلة علي الكسب الحقيقي منها ، ثُمّ ممكن تفكر معي لحظة ، كيف ستنصب عليك ؟ هل ستأخذ منك مال ؟ لا ، هذه الشركات الربحية لا تطلب منك أي مال ، هي التي تدفع فقط .

القارئ : هتديني فلوس مقابل ايه ؟ يعني أنا مش هديها فلوس طيب هديها ايه علشان تدفعلي ، وهو أي حد يقدر يعمل اللي هي عايزاه ؟

أنا: لن تدفع أي مال لأي شركة أو أي شخص كما اتفقنا ، كل الذي ستفعله هو التسجيل في شركاتهم (مواقع) ، والتسجيل فيها مثل التسجيل في أي منتدي ، ثُمّ الضغط علي الإعلانات ومشاهدتها فقط لمدة لا تزيد عن 30 ثانية للإعلان الواحد ، حتي ينتهي عدد الإعلانات ، والإعلانات تتجدد كل يوم ، وكما تري أي أحد يستطيع فعل ذلك.

القارئ : هي الشركات دي عربية ؟
    أنا : أغلب الشركات أصحابها غير عرب وهناك بعض الشركات أصحابها عربية ، ولكن في كل الأحوال الموقع مكتوب باللغة الإنجليزية .

القارئ : بس خلاص وصلنا للنهاية يا ريس ، أنا مش بعرف ولا أقرأ ولا اكتب إنجليزي .
    أنا : لا مشكلة إطلاقاً ، فهي خطوات تفعلها فقط ولا تحتاج فيها لتعلم لغة ، يعني لو حتي الموقع بالصيني (هو بالإنجليزي فقط ولكن اضرب مثال) ستستطيع الضغط علي الإعلانات .(طبعاً أنا أعلم أن أغلب الأعضاء هنا يجيدوا الإنجليزية)

القارئ : وهمّا هيستفيدوا ايه لما اشوف الإعلانات .
    أنا : هم أيضاً يكسبوا مال ولكن أكثر منك ، من صاحب الإعلان نفسه ، صاحب الإعلان يعطيهم قيمة معينة لكل مرة تم فيها مشاهدة الإعلان ، يعني همّا شركات بتأخذ إعلانات ممن يريد أن يعلن عندهم ، ويتفقوا علي سعر لكل مشاهدة ، وهذه الشركة تعطيك أنت سعر أقل (من الذي اتفقوا عليه ، لكي تكسب) لمشاهدة الإعلان

القارئ : طيب ، وصاحب الإعلان هيعرف كام واحد شاف الإعلان بتاعه ازي ؟ ما يمكن الشركة تقوله مثلا أن الاعلان شافه 100 ألف واحد وميكنش كده ولا حاجة .

أنا : لا يمكن ، لأن هناك مواقع وبرامج أخري لمعرفة عدد زوار الموقع بل وعدد زوار الإعلان وهذا ما يُسمي بالـ Traffic ، يستعين صاحب الإعلان بهذه الأشياء.

القارئ : ماشي الشركة مش تقدر تنصب علي صاحب الإعلان بس ممكن تنصب عليا ، أي نعم هي مش هتاخد مني فلوس بس ممكن تخليني أقعد اشوف الإعلانات كل يوم وبعد كده مش تديني فلوس .
    أنا : هي لن تفعل ذلك لأنها إن فعلت ستتركها أنت وغيرك والكل سوف يقول أنها نصابة وفي هذه الحالة لن يتعاقد صاحب الإعلان معها .

القارئ : ايوه بس علي بال لما ينتشر الخبر ويوصل لصاحب الاعلان هتبقي خدت منه شويه فلوس وتخلع .
    أنا : ، الأمر لا يستحق كل ذلك ، فمهما كان المبلغ التي "ستخلع" به فلن يكون أكبر بكثير من المبلغ التي دفعته لشركات الـ Script وهي الشركات التي توفر لها ثيم وشكل الموقع وكذلك شركات الدومين .

القارئ : من الأخر مفيش ولا شركة من دول نصبت قبل كدة ؟
    أنا : الشركات التي سأعرضها في هذا الموضوع لم ولن تنصب ، ولكن في الحقيقة هناك شركات أخري ربحية نصابة بعد كل الذي قلته ، ولكن لا ننسي أن موضوعات الربح من الشركات الربحية ليس جديد ، يعني من الأخر تم فرز كل هذه الشركات ومعرفة الثقة من النصّاب ، وفتحت مخصوص للتحقق من أي شركة تريدها ، ومن أمثلة الشركات التي تحقق :

وهناك الكثير ولكن ذلك أشهر موقع ، وكل الشركات التي سأعطيها لك يمكنك التحقق منها عبر الموقع لتطمئن .

القارئ : طيب هكسب اد ايه .
    أنا : تتفاوت الشركات في المكسب فأنت بالطبع لن تسجل في شركة واحدة ، ولكن نستطيع أن نقول أن الـ Average أو متوسط ما يمكن كسبه من شركة واحدة في اليوم هو 0.04$ .

القارئ : هههههه ، ايه الرقم الهايف ده يعني ربع جنية مصري يا عمنا
    أنا : لا تتعجل ، الإعلان حدوده من 15 إلي 30 ثانية ، علي حسب الشركة وعدد الإعلانات في كل شركة أربعة إعلانات كحد أقل (min) ، فهناك شركات تعرض اعلانات أكثر ، يعني الـ الأربع إعلانات للشركة الواحدة بالكثير جدا (لو حسبناها 30ث وليس 15ث) فإنها ستستغرق 30×4 = 120 ث يعني دقيقتين ، ربع جنية لكل دقيقتين ليس قليل ...

القارئ : ربع جنية مش قليل ازاي !
    أنا : لو افترضنا أنك مسجل في 60 شركة ، يعني سيغترق الضغط علي الإعلاناتهم في اليوم 60×2 = 120 دقيقة يعني ساعتين فقط ، وستكسب 0.04×60 = 2.4$ يومياً ، يعني 2.4×5.5 (سعر الدولار) = 13 وكسر جنية كل يوم يعني 13×30 = يعني أكثر من 390 جنية بالشهر مقابل ساعتين كل يوم ، وتخيل أنك لو ضاعفت عدد الشركات ستضاعف المكسب الي ما يقرب من 800ج في الشهر مقابل أربع ساعات يومياً فقط ، أعتقد أن ده راتب موظف حكومي جالس علي المكتب طوال اليوم وليس أربع ساعات فقط .

القارئ : جميل بس مثلا مش شايف ان 60 شركة كتير قوي ، حتي لو هناخد فيهم ساعتين بس .

أنا : لاحظ أني أحسب أنك ستفتح الشركة وبعد ذلك تضغط علي الإعلان وتنتظر انتهاء الثلاثون ثانية ...الخ وهكذا ولكن هناك طريقة أخري ، وهي أن تفتح الإعلان وخلال مرور الـ 30ث تكون فتحت شركة أخري وضغطت علي إعلان فيها وهكذا ، أقصد أنك ممكن في 30ث تفتح أكثر من إعلان في نفس الوقت (لا يمكن فتحهم في نفس الوقت ان كان في نفس الشركة) ، يعني لو افترضنا الجهاز عندك سريع ، تسطيع خلال الـ 30ث فتح 3 شركات أخري غير الشركة المفتوحة ، يعني أن تنهي ال60 شركة في نصف ساعة فقط .
    الموضوع معتمد عليك ، يعني انت وشطارتك ، أنت ونشاطك ، أنت وعدد شركاتك

القارئ : طيب بعد مشاهدة الاعلان مباشرة يمكن أن أستلم قيمته المالية ؟
    أنا : نعم هناك بعض الشركات لا حد أدني لها للسحب ، ولكن أغلب الشركات ليست كذلك فأكثرها يجب أن يكون رصيدك (الذي كسبته من الاعلانات علي مَرّ الأيام ) 1$ وشركات أخري 2$ و 3$ و 4$ و 7.5$ ...الخ ، وليس في ذلك أدني مشكلة بل بالعكس فأنت تخزن معهم وعندما تصل لحدهم الأدني للسحب تحصل عليه كله بدون مشاكل .

القارئ : الحد الأدني ده اللي 1 و2 و3 ...الخ دول لكل الشركات مع بعض ولا لكل شركة لوحدها ، يعني لو أنا مشترك في 60 شركة وكسبت منهم مع بعض (يعني لو جمعت فلوسهم علي بعض) 2.4$ زي ما بتقول ، اخذهم ولا أيه ؟

أنا : أ...

القارئ : اه اه ، أنا فهمتك ، بس الواحد كان متلغبط ، يعني لازم أوصل في كل شركة لوحدها للحد الأدني للسحب بتاعها واللي بيختلف احيانا من شركة لشركة.

أنا : أي نعم .

القارئ : أهم سؤال طيب هاخد فلوسي ازاي ، اوعي بعد ده كله تقولي لازم ابقي معايا فيزا علشان انا مش معايا .

أنا : لا حاجة لفيزا ووجودها أفضل بالطبع ، ولكن يمكن تحويل الفلوس علي أقرب بريد في محافظتك واستلامه ، ولكن الشركات لن تبعث مالك الذي تريد سحبه إلي البريد مباشرةً أو إلي الفيزا مباشرةً ، هناك واسطة .

القارئ : ما هي هذه الواسطة ؟

أنا : الواسطة هي البنك الإلكتروني ، يعني تفتح حساب في البنك الإلكتروني (مجاناً ، نحن اتفقنا أنك لن تغرم أي مال) وهو من سيقوم بتحويل المال إلي الفيزا أو البريد.

القارئ : وهيستفيد ايه ؟
    أنا : الكثير ، من ذلك أن كل عملية تحويل مبلغ لك سيأخذ من المبلغ 5% تقريباً.

القارئ : طيب ممكن ياخد الفلوس ويهرب .

أنا : الموقع للبنك رسمي ، أي أنه في حالة أي سرقة سوف يعاقب قانونياً ، فما تقوله مثل أن يقول لك أحد الأشخاص أن يخشي أن يضع ماله في بنك(حقيقي) لأن البنك يمكن أن يسرقه .

القارئ : طيب عايز أبدأ ، اعمل ايه .

أنا : أول حاجة لازم يكون عندك ايميل (سواء علي الياهو أو MSN أو Gmail)
    ويفضل أن تعمل ايميل جديد غير اللي عندك .
    وتنشأ فولد عندك علي الكمبيوتر (في احد الأقراص التي لن تفرمط عند تنزيل نسخة) ، وفي هذا الفولدر تنشأ صفحة Excel أو word أو حتي Text document أو المفكرة ، لكي تكتب فيها اسم الشركات التي اشتركت فيها والأرقام السرية لها .
    وبعد كده سنبدأ في التسجيل في البنك الإلكتروني ، وكل ما سنحتاجه هو الإيميل ورقم موبيلك (رقم الموبيل لن أعرفه أنا بل سيعرفه البنك فقط) .

في المشاركة الثانية سأبدأ أشرح كيفية التسجيل في البنك الإلكتروني بالصور .

اللي عنده اي استفسار حتي الآن ، اللي عنده أي تعليق ، أي نقد ، أي شئ يدور في بالك أسألني تجدني أجيبك دائماً فأنا من سنة أتعامل مع هذه الشركات وأكسب منها ، ولا تحسبن أني لن أكسب عندما تسجل أنت ، فأنا الذي دللتك علي هذه الشركات وفي المقابل الشركات تعطيني نسبة من أرباحك قد تصل لـ 10% بدون أن ينقص من أرباحك شئ .

شئ آخر مهم قد يخطر لك وهو التسجيل بأكثر من اسم وأكثر من ايميل في شركة واحدة ، ولكن أخبرك ان فعلت سيتم تجميد حسابك في الشركة وإلغاء التعامل معك من الشركة فالشركة تتعامل مع الـ Ip .

تحياتي ، أرجو الرد لكي أكمل بدل ان أتعب دون أي اهتمام من أحد ، والموضوع كله بالأدلة + علي ضمانتي شخصياً ، أنا من الشرقية ومن يريد الكلام معي فلا مانع .

NEW FMM
    الصورة الرمزية مفكر

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : مفكر غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 0
    Array

افتراضي رد: الشركات الربحية ، كسب حقيقي بالصور مع الشرح .

ايه يا جمــــــــــاعة ، محدش عايزني اكمل ولا ايه
    أربح مال حقيقي بالأدلة بدون أن تدفع قرش واحد
    http://fokakmeny.fokak4um.com/t28823...%B1%D8%AD.html

نجح و جاب جيد
    الصورة الرمزية javehemaRap

بيانات الاتصال :
    تابعني : أضفنى الى الفيس بوك قم بزيارتى على اليوتيوب تابعنى على تويتر
    الحالة : javehemaRap غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 12
    Array

افتراضي thomas sabo necklaces uk

Ann did start to develop patterns in which encouraged modern fashionistas among others.. This is my program with regard to supplying:. And then they had been utilized in Badulla to start with he or she may presume tasks, the transaction was removed and he ended up being provided for the optimum Minister's business office.. ramidus means that Africa apes tend to be adaptive cul-de-sacs in lieu of stages in man breakthrough.'1 Another paper looked at Ardi because source of a fresh style of hominid development: Referential types based on extant African apes get took over reconstructions associated with early human being progression because Darwin's period . I do believe many people might consent that locating coupons on the web is extremely tough. Please take a glass bottom level vessel experience, parasail and lastly you must head to Heaven Area and also go to Atlantis. Without any of those forms of weaponry, and then check out Keely's duffle carrier and require a grenade or even 2.

نجح و جاب جيد

بيانات الاتصال :
    Array

افتراضي thomas sabo it girl watch

Lutz will certainly sign up for Jackie Earle Haley, Rooney Mara, Kyle Gallner and Thomas Dekker. I am just fairly certain I wrecked this method for us, simply because this will likely be all I'm able to consider if I use the idea. Matching tapestry sets is found for sure patterns at the same time. Christmas time 1942 saw the actual beginning in the character that could get to be the preferred train locomotive of countless children and adults. (Four) Part 15 with the Take action introduced a fresh segment, azines.18B, in the Prescription and Issue (Scotland) Work 1969, that suspected in which within Scotland a company could possibly be vicariously liable inside damage to the victim of the course of carry out amounting for you to being a nuisance inside break the rules of with the pertinent supply from the The late nineties Act. The truth is that your particular troubles will not likely just instantly fade away since you are don't relationship. A pal offers some for you to gloat with through the good times. It was awarded the Pulitzer Reward for Historical past within 1940..

نجح و جاب جيد

بيانات الاتصال :
    Array

افتراضي thomas sabo charm carrier bracelet

Nonetheless, in case a special occasion develops and taking in booze is very important, reduce ingestion to a single beverage and avoid carbonation. The Language of ancient greece expression pertaining to, "a guest house,In . the area you can eat the particular Pasach, is κατάλυμα, coming from καταλύω, "A destination to unloose, for you to unyoke, to wind down." Your Eucharist is where wherever many of us unloose, unyoke, and loosen up, from your earlier with its disappointments to get ready for the new lifestyles in the future.. He was only Twenty-seven when "Without You" had been printed recently but when you read his function, you'll find this individual has a new heart much older as compared to their decades. It does not take Expertise, Ridiculous. Because with all the Individual retirement account, thinking at the rear of it is actually you will be in a minimize tax bracket following old age and for that reason could possibly have significantly less tax to pay for across the stored cash than you would devote currently your increased salaried earnings payment. Poley: Knowledge-based, adaptable symmetries. Lincoln, Several Aug. These kind of factors pay a suitable function to experience inside amount of quantity range. I have in addition strung out with fellas who often tactic ladies on the street.

نجح و جاب جيد

بيانات الاتصال :
    Array

افتراضي thomas sabo rings uk

Being organized all night . homework workouts would be the most significant things in aiding your son or daughter create excellent review habits forever.. That will embark a storm in which raged for days upon Chi town discuss radio. Jones came to be within Detroit, nevertheless spent my youth in Beverly Hillsides, California, and passed the particular moniker of Margie Jones although attending school. "The CommoLoCo customer will quickly realize the modern spot much more convenient, together with adequate airport parking and simple entry," noted Marna Green, Vice President-Property Treatments for HELM. Valerie it HAS to be Next year. If someone else desires to present you with money, make sure you make it easy for these. Ernest to help the particular lay down devoted throughout knowing,caring, and also providing God. Regrettably (or fortunately, no matter what approach you look at it), Jamie in no way made it to college, because behaving annoy tad your ex soon after one semester..

نجح و جاب جيد

بيانات الاتصال :
    Array

افتراضي thomas sabo earrings

Significant bank cards are usually honoured with the more substantial BVI companies but don't expect to make use of them at little dining places.. My mothers and fathers have already been type of awesome regarding it," he confided. ÂÂÂÂ20 sound decision by simply ICCAT Conference, Taiwan the coming year, Atlantic bigeye tuna catch quota associated with Fourteen,Nine hundred plenty has been decreased for you to 4600 plenty. Recently he or she was ill, which has been good, due to the fact each card got dark chocolate (he cannot have) as well as red-colored candy (he can't possess) attached to these. Determine in which you want to go. Within genuine Henrican style they was performed, on costs regarding treason and heresy.. Make sure you experience the REAL Virgin mobile Countries having a Street. Soon after Georgia lost everyone obtained furious, My spouse and i awakened, and returned for you to Cool with Jones in which many of us happened to run into Shag, it gets fuzzy beyond this concept however i do remember We had to take hold of my personal "white side"-as Jones referred to it as..

نجح و جاب جيد

بيانات الاتصال :
    Array

افتراضي thomas sabo charm necklace

Several adult men much like the electric shavers, a number of like the throw away one edge razors, a number of like the mach a few, several love to get old school which has a straight sharp edge. The ongoing process to boost Triond and also to increase the risk for system more rapidly and much more dependable might have unwelcome difficulties. Thomas vessel local rental is usually the best to correctly experience the Tropical isle vibe. Jones Jefferson, John Madison, as well as James Monroe resided within Thirty a long way of one yet another in the moving foothills with the Orange Rdg Mountain tops. The key conceal inside British Virgin mobile Island destinations is at Path City, on Tortola. The actual Wigleys 1st located E Kitts inside 1825 as well as wedded straight into old households -- Burt and also Rawlins and Rumsey and Bayford.

نجح و جاب جيد

بيانات الاتصال :
    Array

افتراضي thomas sabo charms sale

Kardashian and the girl partner divorced within 04, along with the girl initial attempt for self-employment were only available in the songs movie as well as professional industry as a clothing beautician. An excellent area for that perfect Caribbean view is The E. Your Legion considers since it's priority the particular spiritual and also cultural welfare of each one particular person. See your blog post figures as well as take note that websites are more well-liked. Therefore, Randy went to senior high school with the today defunct DuPont High in close by Belle, West Virginia.. Contacting cook books through distinguished This particular language chief cook Jacques R the particular young Tom Colicchio furthered his / her culinary scientific studies by himself, and also landed his very first task with a community fish restaurant in the chronilogical age of 17.. Josh Lick, healthcare director regarding Minneapolis-based Goal Corp.

نجح و جاب جيد

بيانات الاتصال :
    Array

افتراضي thomas sabo charm carrier bracelet

In order to protect persistence between them, the actual reverend started out taking information concerning every character he earned upwards as well as the key steps they will carried out, and very soon he previously a whole information of the one among those heroes including their particular emotional behavior along with method of talking.. The area Team headed by simply Representative * Mr. He's no longer the top Damage. She seen the girl spouse go from the actual Beauchamp Podium in order to his loss of life on Podium Incline. each party are similar to poultry birds feasts for the carcas of the united states. The ladies had been trained for service, and so on his or her Thirteenth birthday have been put in certainly one of four sections. (General public Actions to offer Pound) gives safe refuge and foodstuff regarding place desolate. And the troubles drawing from the completely wrong healthy posture do not simply get a new skeletal and buff techniques; low back pain is certainly the typical condition drawing from a completely wrong posture, which could trigger in addition other conditions: look problems, for example, which usually influence most importantly kids..

صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)