أهلا وسهلا بك إلى فكك مني Fokak Meny.
  • تسجيل الدخول:

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

اللهم اعطنا القوة لندرك أن الخائفين لا يصنعون الحرية ، و الضعفاء لا يخلقون الكرامة ، و المترددين لن تقوى أيديهم المرتعشة على البناء

- الإهدائات >> فراشة الاسلام الي فكك منى : المنتدى وحشنى اوووووووووووووووووووى رغم الفضاء والتصحر ده كوكى الي مصطفى شومان : انت فين يا ابنى انت انا جيييييييييييييت ده لو انت فاكرنى اصلا؟؟؟؟ فراشة الاسلام الي اعضاء منتدى فكك منى : كل سنة وانتوا طيبين وعيد سعيد عليكوا Mannora الي اصحااااااااااااب زمااان : مس يووووووووووووووو فينيام زمان كنا بنذاكر ع فكك ونطبق يوميا يخرب بيت الفيس بقى مجهول الي fokakmeny_down : منتدى ثقيل دم موووو حلووو أستغفر الله العظيم لولا الي كل المنتدى : وحشتونى وحشتونى وحشتونى وكل سنة وانتم طيبين وبخير همسة الي فكك منى : وحشتنى يا منتدايا الغالى , سلامى لكل الناس اللى موجوده وبالأخص صحابى ,فكك منى 2007 و 2008 كان بيتنا وجنتنا. فراشة الاسلام الي كل اعضاء فكك منى : اووووووووووف الدراسة تانى مش هخلص انا شكلى باااااااااااااااى باااااااااااى فكك منى فراشة الاسلام الي كل كل اعضاء منتدى فكك منى : احلفكوا بأيه فوووووووقوا شوية .......حرام عليكم المنتدى عفن من كتر الركنة الشبح الي كل اعضاء فكك منى : لقد عاد شبح المنتدى من اراد منك شئ فليطلبة منى

معلومات الموضوع

تاريخ ميلادك يحدد شخصيتك

رابط الموضوع لارساله الى اصدقائك
https://fokakmeny.fokak.us/showthread.php?t=6185&page=5

صفحة 5 من 5 الأولىالأولى ... 3 4 5
النتائج 41 إلى 50 من 50
    معاه ابتدائية
    الصورة الرمزية فراشة الاسلام

مزاجي : Angelic
    شكراً : 1
    تم شكره 8 مرة في 8 مشاركة
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : فراشة الاسلام غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 13
    Array

افتراضي رد: تاريخ ميلادك يحدد شخصيتك

منا كمان دخلت فيهم فترة عشان كدة معارضة ليهم جدا ولونى عارفة ان كلهم مش زى بعضهم بس انا خدت فكرة يعنى مش كويسة عنهم خاااااااااااااااااااااااا االص
    لا منا قبلت الحاجات دى عشان كدة قولتلك انى فهمت الدنيا بدرى وكبرت قبل ما اكبر وده اللى تعبنى فى حياتى جامد اوووووووووى ومشكلتى بقى ان انا لما افهم حد ومش اطيقه بيبان عليا يعنى ببقى فضيحة بصراحة وممكن اقول للاعور انت اعور فى عينك ومبعرفش اسكت على حاجة غلط او مش عجبانى قدامى وده اللى خلا ناس كتير تبعد عنى وخلا برضه ناس كتير تقرب منى

وبالظبط كدة مش لازم نفهم اوى كل حاجة وخصوصا فى الوقت ده

ترخم عليا طاب انا عملت ايه بس اومال لو كنت عملت
    ربنا ما يوريلك عمايلى ده انا على راى ماما بلوة مسيحة
    يا بلد مالك .......اية اللى جرالك ..... و الله صعبان عليا حالك .....يا عينى عليكى ..... كل مل تيجى تفرحى ..... حد يجرح فيكى و الله انا لو بأيدى ..... ما ا سيب حد يلطش فيكى يا عينى على ولادك ..... و اللى منهم كادك و قال اية وجهة نظر ..... سلامات يا بشر نفسى احس بأمان هنا ..... نفسى اقول دا شعبى انا و افتخر بيك فى كل مكان ..... و احكى عنك على مر الزمان بس خلاص هعمل اية ..... ده قدرى و مجبورة علية بأيدى ادعى و اقول يا رب كا يبقى فى شهداء ..... دى الحياة اية يعنى دية فناء يا شعب و الله هتتحل ..... و الصبر مش يشل

e.m

Super Moderator
    الصورة الرمزية Wezooo

شكراً : 8
    تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : Wezooo غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 22
    Array

اولا على راى ماما بلوه مسيحه لان ماما يعنى غلبانه اما انتى مش هتعرفى تعملى حاجه معايا وانا بقى عاوز اشوف عميلك دى بقى وهنشوف

اما على انك بردوا دخلتى وسطهم يبقى كده بصره وكده انا وانتى فهمينهم جدااااا وواضح ان كل اللى بيدخل ويطلع بيفهم الناس دى على ايه
    الدور وباقى اللى بيتكلم من غير ما يعرف المهم اننا متفقين انهم مش هينجحوا وانا معاكى فى ناس كويسين وسطهم

اما بقى بالنسبه لى الخبره فى موضوع انك لما تعرفى كل حاجه وتفهمى بردوا كل حاجه دى بيتعبك ف انا كنت كده بردوا لدرجه ان بحاول لحد دلوقت اتخلص من الموضوع ده
    يعنى الى حد ما بدات اتعلم ازاى اسيطر على اللى بيتعبنى لما افهم كل حاجه لازم تعلمى نفسك ان لما تفهمى حاجه مش لازم تاثر عليكى وان لو اثرت مش لازم يبان عليكى
    وده مع الوقت هتتعلمى يعنى انا كنت فى الفتره وانا قدك كده بردوا
    لكن لما هتكبرى وهتقبلى كتير من ده وهتقعدى مع نفسك شويه هتحاولى تسيطرى
    اها جميل انك تبقى صريحه
    لكن فى وقت مش لازم تقولى للقدامك كل حاجه فى وقت لازم تسكتى
    ووقت مش تسكتى
    اما حته بقى انك لما تشوفى غلط مش تسكتى دى اللى بقى تعبانى ومش عارف اغيرها عمله ليه مشاكل كتير بردوا فى الشغل وفى البيت ومع اصحابى
    وبعد فتره الكل هيشوفك حاجه تانيه
    بعدين هتعرفيها ولا اقولك هيتقال عليكى بتفتى فى كل حاجه عمله نفسها فاهمه وهتسمعى مصطلاحات ايه فله
    يلااااااااا كفايه عليكى لحد كده

معاه ابتدائية

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه يعنى طلعت بلوة مسيحة زى برضه بس انا محدش زى فى حكاية العمايل يعنى من الاخر مش هتغلبنى ها

وبالنسبة للاخوان انا خلاص خدت عنهم فكرة ومحدش هيغرها مهما كان

اه وحكاية الفهم وانى صريحة ولما بشوف الغلط مش بسكت دى حكاية معايا من زمااااااااااااااااااااااا ااااان وكل الناس عرفانى بيها واللى انا اعرفهم حبيبنى بيها

اما بقة حكاية ان انا هتعب واقابل ناس كتير وهتعب معاهم فماتخفش انا اتعلمت ازاى اسيطر على نفسى ومش بقول كل حاجة خبطة واحدة واعرف اقول الحاجة محورة بحيس ان هو يبقى كلام صريح بس محترم

وحكاية ان الناس هتقول عليا انا بفتى وعاملة نفسى فاهمة فا ده فعلا اتقال بس ما تخفش انا بعرف ارد كويس اوووووووووووووووى واوقف اللى بيتكلم عند حده واهزأ بس بأحترام يعنى محترمة اه بس ليا لسان يغير الةان الوش لو حد يغلط قاموووس ناطق بعيد عنك

ويلا كفاية عليك انت كامن كدة
    يا بلد مالك .......اية اللى جرالك ..... و الله صعبان عليا حالك .....يا عينى عليكى ..... كل مل تيجى تفرحى ..... حد يجرح فيكى و الله انا لو بأيدى ..... ما ا سيب حد يلطش فيكى يا عينى على ولادك ..... و اللى منهم كادك و قال اية وجهة نظر ..... سلامات يا بشر نفسى احس بأمان هنا ..... نفسى اقول دا شعبى انا و افتخر بيك فى كل مكان ..... و احكى عنك على مر الزمان بس خلاص هعمل اية ..... ده قدرى و مجبورة علية بأيدى ادعى و اقول يا رب كا يبقى فى شهداء ..... دى الحياة اية يعنى دية فناء يا شعب و الله هتتحل ..... و الصبر مش يشل

e.m

Super Moderator
    الصورة الرمزية Wezooo

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

احب اقولك مافيش حد زى فى العمايل وانا بحظرك بقى ها
    طب ما نتى تمام اهوا وانا عاوزك تفضلى كده بس اهم حاجه مش تتغيرى
    ولا تخلى الدنيا تعيرك بسبب اللى هتشوفيه انتى لسه صغيره برده
    وكويس انك طلعتى زى يعنى فى التفكير دى حلوا يعنى فى حد ذاته
    وانا اللى هقولك
    بلاش تقفى قدامى لان بقى انا اكبر منك واعرف اكتر وافهم ابردوا اكتر هــــــــــــــــــــــــ ـــــه

معاه ابتدائية

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

لأ فى أنا

ايوة لسة هشوف بس ما اعتقدش اكتر من اللىى انا شوفته واتعلمته فى حياتى

ياسلام ياسلام ياسلام ده اعتبره تهديد ده يعنى ولا ايه

لاااااااااااااااااااا انا مابتهدتش يا ويزوو وتيجى بقى هنا وتعمل

12354789 خط احمر اه

واقدر على فكرة اقف قدامك واغلبك كمان ده مش غرور والله بس ثقة فى النفس

وانا بعرف انا بعمل ايه كويس يعنى مش عشان اكبر منى هتغلبنى

اظن الماسدج وصل

e.m

Super Moderator
    الصورة الرمزية Wezooo

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههه
    انا هسمحك بس علشان انتى صغيره ولسه مش تعرفى مين ويزووووو
    يعنى لما تعرفينى كويس اظن كل اللى انتى بتفكرى فيه ده هتعتبريه مجرد خيال علمى مش اكتر
    اما انك تقفى قدامى وتغلبينى كمان ده اللى شئ لا يصدقه عقل
    واحب اشوف هتقدرى تقفلى قدامى فى ايه وانا مستعد بقى
    فى اى وقت والميدان واسع وفارس لى فارس
    هاااااااا واظن الماسج بتاعتى وصلت

معاه ابتدائية

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

يا سلام بقولك ايه انا مش صغيرة وممحبش كلمة انتى لسة ما تعرفيش فلان دى بتستفزنى
    لاااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا مش عليا انا الكلام ده يا استاذ ال خيال ال

مهو فعلا لا يصدقه عقل بس انا قولت لووووووووووووووووووو بس وربنا لو اقدر كنت عملتها بس يلا

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه وحياة ربنا لو ينفع ماكنت اتاخرت عشان اوريك وعومرى ما هنسى كلمة خيال دى انا مافيش فى حياتى خيال يا ويزوو

هى وصلت بس ولا اثرت معايا

e.m

Super Moderator
    الصورة الرمزية Wezooo

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
    واضح ان كلمه صغيره دى كتيييير بيقولها ليكى علشان كده عندك عقده منها بس احب اقولك لما هتكسرى العشرين من عمرك هتبداى تقولى والله اانا لسه صغيره
    وعلى الاستفزاز فا انا استاذ فى كده وخلاص هقولك انتى تعرفينى وعلشان كده انتى تخافى تقفى قدام القطر اللى هوا وسام
    ما هو انتى مش هتقدرى اصلاااااا فى كل الحالات اقولك كلى عيش احسن
    لالالا فى معايا لما تقولى حاجه وانا متاكد انك مش هتقدرى تعمليها يبقى خيال
    واكيد هيبقى فى مره لقاء ونشوف مين اللى هيكسب
    والمسج وصل واظن فرق بس انتى عمله فيها الاخ الشجاع وشكلى هضرب البرج

معاه ابتدائية

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

شوف بقى انا كلمة صغيرة دى بتتقالى فى اوقات اوقت لما بيحسوا انى بتكلم فى حاجات يعنى ايه خطر عليا او كدة يعنى ايام مبارك والثورة اتقالتلى كتييييييييييييييييييييييي يييير اوى

مهو احنا طوووووووووووووول عمرنا هنفضل صغيرين بس فى حاجات حاجات

لا من ناحية الاستفزاز فواضح انك استاذ ومعاك دوكتراه كمان ...............ههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه ال قطر ال يا ابنى ما تكسفش نفسك قدامى دة انت شكلك اخرك توكتك يا ويزوو خليك ساكت احسنك

وربنا ما اثرت فيا وفى ماسدجات اكتر من كدة وصلت ليا ومش اثرت ولا هتأثر اى رسالى تجيلى من اى ولد عشان انتوا فاكرين نفسكم حاجة وانتوا يعنى ولا حاجة

كلام بس على الفاضى

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالا تضرب مين يا عم كان غيرك اشطر ال يضرب البرج ال

ياعم رووووووووووووووووووووح

---------- تم إضافة المشاركة في 10:03 pm ---------- المشاركة السابقة كانت في 09:58 pm ----------

التعديل الأخير تم بواسطة فراشة الاسلام ; 24-08-2012 الساعة 11:07 PM

e.m

Super Moderator
    الصورة الرمزية Wezooo

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

[QUOTE=فراشة الاسلام;383956]شوف بقى انا كلمة صغيرة دى بتتقالى فى اوقات اوقت لما بيحسوا انى بتكلم فى حاجات يعنى ايه خطر عليا او كدة يعنى ايام مبارك والثورة اتقالتلى كتييييييييييييييييييييييي يييير اوى

مهو احنا طوووووووووووووول عمرنا هنفضل صغيرين بس فى حاجات حاجات

لا من ناحية الاستفزاز فواضح انك استاذ ومعاك دوكتراه كمان ...............ههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه ال قطر ال يا ابنى ما تكسفش نفسك قدامى دة انت شكلك اخرك توكتك يا ويزوو خليك ساكت احسنك

وربنا ما اثرت فيا وفى ماسدجات اكتر من كدة وصلت ليا ومش اثرت ولا هتأثر اى رسالى تجيلى من اى ولد عشان انتوا فاكرين نفسكم حاجة وانتوا يعنى ولا حاجة

كلام بس على الفاضى

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالا تضرب مين يا عم كان غيرك اشطر ال يضرب البرج ال

ياعم رووووووووووووووووووووح

---------- تم إضافة المشاركة في 10:03 pm ---------- المشاركة السابقة كانت في 09:58 pm ----------

[/QUOTEj

هــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ه
    انا مش هرد على الكلام اللى فى الاخر لانى عارف وواثق من نفسى وان انا مش بق انا افعلاااا لا اقول
    اما انتى لسان ولماضه على الفاضى مش بق بس
    اما مناحيه الاستفزاز ف دى لعبتى بقى ودى سر الصنعه بقى

اما هنفضل صغيرين دى بالنسبه ليكى مش ليه انا بقى
    وانا بحظرك انا اخرى طياره مش عربيه بس قال توكتك قال

صفحة 5 من 5 الأولىالأولى ... 3 4 5

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الأعضاء الذين قرأوا هذا الموضوع : 0

الإجراءات : (من قرأ ؟)

لم يشاهد الموضوع أي عضو حتى الأن.