أهلا وسهلا بك إلى فكك مني Fokak Meny.
  • تسجيل الدخول:

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

اللهم اعطنا القوة لندرك أن الخائفين لا يصنعون الحرية ، و الضعفاء لا يخلقون الكرامة ، و المترددين لن تقوى أيديهم المرتعشة على البناء

- الإهدائات >> فراشة الاسلام الي فكك منى : المنتدى وحشنى اوووووووووووووووووووى رغم الفضاء والتصحر ده كوكى الي مصطفى شومان : انت فين يا ابنى انت انا جيييييييييييييت ده لو انت فاكرنى اصلا؟؟؟؟ فراشة الاسلام الي اعضاء منتدى فكك منى : كل سنة وانتوا طيبين وعيد سعيد عليكوا Mannora الي اصحااااااااااااب زمااان : مس يووووووووووووووو فينيام زمان كنا بنذاكر ع فكك ونطبق يوميا يخرب بيت الفيس بقى مجهول الي fokakmeny_down : منتدى ثقيل دم موووو حلووو أستغفر الله العظيم لولا الي كل المنتدى : وحشتونى وحشتونى وحشتونى وكل سنة وانتم طيبين وبخير همسة الي فكك منى : وحشتنى يا منتدايا الغالى , سلامى لكل الناس اللى موجوده وبالأخص صحابى ,فكك منى 2007 و 2008 كان بيتنا وجنتنا. فراشة الاسلام الي كل اعضاء فكك منى : اووووووووووف الدراسة تانى مش هخلص انا شكلى باااااااااااااااى باااااااااااى فكك منى فراشة الاسلام الي كل كل اعضاء منتدى فكك منى : احلفكوا بأيه فوووووووقوا شوية .......حرام عليكم المنتدى عفن من كتر الركنة الشبح الي كل اعضاء فكك منى : لقد عاد شبح المنتدى من اراد منك شئ فليطلبة منى

معلومات الموضوع

اكتب اللى عايز تكتبه وقول اللى عايز تقوله

رابط الموضوع لارساله الى اصدقائك
https://fokakmeny.fokak.us/showthread.php?t=7958&page=450

صفحة 450 من 455 الأولىالأولى ... 350 400 440 448 449 450 451 452 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 4.491 إلى 4.500 من 4541
    مشرفة الموضوعات العامة
    الصورة الرمزية لولا

مزاجي : Brooding
    شكراً : 0
    تم شكره 6 مرة في 6 مشاركة
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : لولا غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 25
    Array

افتراضي رد: اكتب اللى عايز تكتبه وقول اللى عايز تقوله

يااااااااااااه ازيك يا ميسى والله وحشتونى كتييييييييييير انت فاكرنا كلنا اهو يا رب المنتدى يرجع وترجع كل اعضاؤه

---------- تم إضافة المشاركة في 01:21 pm ---------- المشاركة السابقة كانت في 01:20 pm ----------

هو ده يا وسام الكلام اللى انا بقوله ان الفيس واخد كل وقتكم صدقنى بقى انا مليش فى الفيس ولا اشتركت فيه نهااااااااااااائى يا رب يتقفل عشان ترجعوا هنا تانى

Super Moderator
    الصورة الرمزية Wezooo

شكراً : 8
    تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : Wezooo غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 22
    Array

هو ده يا وسام الكلام اللى انا بقوله ان الفيس واخد كل وقتكم صدقنى بقى انا مليش فى الفيس ولا اشتركت فيه نهااااااااااااائى يا رب يتقفل عشان ترجعوا هنا تانى [/quoteاولا ازيك يالولا والله ليكى واحشه

اخبار الدنيا المهم يارب يكون كله تمام
    تانى حاجه طبعا احنا كلنا على الفيس وياريت يرجع زى زمان ايام الزمن الجميل وبردوا سيظل فكك منى اول واخر حاجه كانت جميله بنسبه ليه على النت

مشرفة الموضوعات العامة
    الصورة الرمزية لولا

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

اكييييييييييييييد طبعا هيفضل فكك منى احسن منتدى واجمل منتدى وفعلا ايامه كانت جميلة يا مسهل اهو انت بتدخل عقبال الباقى

معاه ابتدائية
    الصورة الرمزية فراشة الاسلام

مزاجي : Angelic
    شكراً : 1
    تم شكره 8 مرة في 8 مشاركة
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : فراشة الاسلام غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 13
    Array

يا جماعة والله هيعط من كلامكوا ال فيس ال ده اكتر حاجة بتستفزنى يا بااااااااااااااى على الفيس ده جربته يوم واحد واحد فقط

بس ان شاء الله يا لولا وان شاء الله يا استاذ وساام المنتدى هيرجع زى الاول هو بس محتاج زقة ومحدش يزعل منى يعنى الاعضاء مكسلين حتى يعلقوا بحرف واحد بصراحة يعنى بصراحة تشلوا الواحد

وانبى ما حد يزعل منى انا عارفة لسانى وصراحتى دول اللى مودينى ورا الشمس على رأى ماما بس اعمل ايه يعنى مش هعرف اغير من طبعتى

وعلى العموم المنتدى هيفضل مفتوح ومنور بأصحابه والاساس يا لولا ويا استاذ وسااام

بس انتوا بس بطلوا كسل
    يا بلد مالك .......اية اللى جرالك ..... و الله صعبان عليا حالك .....يا عينى عليكى ..... كل مل تيجى تفرحى ..... حد يجرح فيكى و الله انا لو بأيدى ..... ما ا سيب حد يلطش فيكى يا عينى على ولادك ..... و اللى منهم كادك و قال اية وجهة نظر ..... سلامات يا بشر نفسى احس بأمان هنا ..... نفسى اقول دا شعبى انا و افتخر بيك فى كل مكان ..... و احكى عنك على مر الزمان بس خلاص هعمل اية ..... ده قدرى و مجبورة علية بأيدى ادعى و اقول يا رب كا يبقى فى شهداء ..... دى الحياة اية يعنى دية فناء يا شعب و الله هتتحل ..... و الصبر مش يشل

e.m

مشرفة الموضوعات العامة
    الصورة الرمزية لولا

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

يا رب يا حبيبتى ومفيش كسل والله بس انا لما بدخل ومش بلاقى حد اكيييييييييييييد بضايق وبقوم خارجة تانى هعمل ايه بس هقعد على المنتدى لوحدى يا مسهل الحال يا رب وترجع كل الاعضاااااااااااااااااء لفكك منى

Super Moderator
    الصورة الرمزية Wezooo

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

على فكره يا فراشه انا مش بكسل بس مافيش حد بيبقى موجود
    يعنى علشان نحس ان المنتدى شغال انتى اصلك مش شوفتى فكك ايام زمان كان حاجه غير اى حاجه
    كان منتدى غير اى منتدى بس يعنى هنعمل ايه بردوا علشان بنحبوا وعلشان انا بحبه بدخل حتى لو مافيش حاجه خالص

معاه ابتدائية

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

يا رب يا حبيبتى ومفيش كسل والله بس انا لما بدخل ومش بلاقى حد اكيييييييييييييد بضايق وبقوم خارجة تانى هعمل ايه بس هقعد على المنتدى لوحدى يا مسهل الحال يا رب وترجع كل الاعضاااااااااااااااااء لفكك منى

على فكره يا فراشه انا مش بكسل بس مافيش حد بيبقى موجود
    يعنى علشان نحس ان المنتدى شغال انتى اصلك مش شوفتى فكك ايام زمان كان حاجه غير اى حاجه
    كان منتدى غير اى منتدى بس يعنى هنعمل ايه بردوا علشان بنحبوا وعلشان انا بحبه بدخل حتى لو مافيش حاجه خالص

والله ما قصدى عليكم قصدى على الاعضاء اللى بيدخلوا ويبصوا خطف كدة يعنى يبصوا على الموضوع ومش بيعلقوا فده اللى بيديقنى بس
    بس يلا كل حاجة ان شاء الله ترجع زى الاول واحسن قولوا انتوا بس يااااااااااااااااااااااار ب

والله المنتدى ده عزيييييييييييز جدا عليا لأنى اصلا مكنتش بحب المنتديات بس حبيت ده مش عارفة فى حاجة مختلفة كدة وحلوة يلا ان شاء الله المنتدى هيرجع زى الاول

وانا والله كنت بهزر مش قصدى حاجاة ايييييييه بهزر يا زمضاااااااااان انت مبتهزرش

وعلى العموم انا مبسووووووووووووووووووطة انى لقيت حد يفتح ويرد ويتكلم يلا عقبال با قى الاعضاء والمنتدى منووووووووووووووووور بيكوا

يا بلد مالك .......اية اللى جرالك ..... و الله صعبان عليا حالك .....يا عينى عليكى ..... كل مل تيجى تفرحى ..... حد يجرح فيكى و الله انا لو بأيدى ..... ما ا سيب حد يلطش فيكى يا عينى على ولادك ..... و اللى منهم كادك و قال اية وجهة نظر ..... سلامات يا بشر نفسى احس بأمان هنا ..... نفسى اقول دا شعبى انا و افتخر بيك فى كل مكان ..... و احكى عنك على مر الزمان بس خلاص هعمل اية ..... ده قدرى و مجبورة علية بأيدى ادعى و اقول يا رب كا يبقى فى شهداء ..... دى الحياة اية يعنى دية فناء يا شعب و الله هتتحل ..... و الصبر مش يشل

e.m

مشرفة الموضوعات العامة
    الصورة الرمزية لولا

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

ومنووووووووووووور بيكى يا قمر

Super Moderator
    الصورة الرمزية Wezooo

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
    بنهزر بردوا
    المهم انك مبسوطه وزىما بيقولوا بدايه الغيث ايه

معاه ابتدائية

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

ههههههههههههههههههههههههه هههههههبنهزر بردوا المهم انك مبسوطه وزىما بيقولوا بدايه الغيث ايه

الحمد لله انى مبسوطة واتمنى كماااااااااان لك الناس السعادة والخير واتمنى ما يكونش فى طمع وغدر وخيانة والى غيره يعنى فكك

ا لله اكبر لقيت حد يعرف المثل دة (بداية الغيث مطرة )كل ما أسأل حد يقولى اول مرة اسمعه الحمد لله فى افل قصدى امل

شوفت بقى انا شطرة ازاى عرفت اكمل المثل ..............
    ......

o:-)o:-)o:-)o:-)o:-)
    التعديل الأخير تم بواسطة فراشة الاسلام ; 13-06-2012 الساعة 01:46 AM

e.m

صفحة 450 من 455 الأولىالأولى ... 350 400 440 448 449 450 451 452 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الأعضاء الذين قرأوا هذا الموضوع : 1

الإجراءات : (من قرأ ؟)

1. | Tears Of The Moon