أهلا وسهلا بك إلى فكك مني Fokak Meny.
  • تسجيل الدخول:

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

اللهم اعطنا القوة لندرك أن الخائفين لا يصنعون الحرية ، و الضعفاء لا يخلقون الكرامة ، و المترددين لن تقوى أيديهم المرتعشة على البناء لـ جمال عبد الناصر

- الإهدائات >> فراشة الاسلام الي فكك منى : المنتدى وحشنى اوووووووووووووووووووى رغم الفضاء والتصحر ده كوكى الي مصطفى شومان : انت فين يا ابنى انت انا جيييييييييييييت ده لو انت فاكرنى اصلا؟؟؟؟ فراشة الاسلام الي اعضاء منتدى فكك منى : كل سنة وانتوا طيبين وعيد سعيد عليكوا Mannora الي اصحااااااااااااب زمااان : مس يووووووووووووووو فينيام زمان كنا بنذاكر ع فكك ونطبق يوميا يخرب بيت الفيس بقى مجهول الي fokakmeny_down : منتدى ثقيل دم موووو حلووو أستغفر الله العظيم لولا الي كل المنتدى : وحشتونى وحشتونى وحشتونى وكل سنة وانتم طيبين وبخير همسة الي فكك منى : وحشتنى يا منتدايا الغالى , سلامى لكل الناس اللى موجوده وبالأخص صحابى ,فكك منى 2007 و 2008 كان بيتنا وجنتنا. فراشة الاسلام الي كل اعضاء فكك منى : اووووووووووف الدراسة تانى مش هخلص انا شكلى باااااااااااااااى باااااااااااى فكك منى فراشة الاسلام الي كل كل اعضاء منتدى فكك منى : احلفكوا بأيه فوووووووقوا شوية .......حرام عليكم المنتدى عفن من كتر الركنة الشبح الي كل اعضاء فكك منى : لقد عاد شبح المنتدى من اراد منك شئ فليطلبة منى

معلومات الموضوع

*&عاوزز تعكنن على واحد نايم وتصحية &*

رابط الموضوع لارساله الى اصدقائك
https://fokakmeny.fokak.us/showthread.php?t=23033

النتائج 1 إلى 8 من 8
  1. #1
    عضو شرفي
    الصورة الرمزية viRuS3

    رقم العضوية : 5827
    تاريخ التسجيل : Oct 2009
    المشاركات : 886
    شكراً : 1
    تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
    الدولة : ملكشى دعوة
    الجنس : ذكر
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : viRuS3 غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 13
    Array

    افتراضي *&عاوزز تعكنن على واحد نايم وتصحية &*

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة


    عزيزي الصاحي اذا كنت تعاني من أرق لأي سبب

    و حاقد على واحد نايم او اذا طق فيوز النداله فجأه عندك أو عرق

    الرذالة بيوجعك وقدامك واحد نايم كأي بطيخة تحترم نفسها

    ماعليك الا ان تتبع الخطوات التاليه


    وصدقني ممكن يقتلك فيها



    أولا : اذا كان في عز نومه وانت مانمتش أو مش جايلك نوم ادخل الغرفه وشغل النوووور

    واطلع بمنتهي البرود كأنك لم تفعل شيء.

    إذا كان نومه خفيف هايصحي وقولك ( إطفي النور يا زفت انت ) .

    طبعا إحنا اتفقنا إنك بارد عشان كدا

    متديلوش أي إهتمام و تذكر القانون الثالث لنيوتن في التنفيض

    " لكل فعل تنفيضة مساوية له في المقدار و مضادة له في الإتجاة " .



    أما لو كان نومه تقيل يبقي تستعمل الطريقة رقم 2


    ثانيا : اكتشف إن في بيتكم سرير وعايز تتأكد إن كل حاجه تمام و إن السرير
    رجليه مظبوطة

    طبعا دا السرير إللي أخينا

    نايم عليه ويمكنك ساعتها القيام بالكثير من التخبيط و الدقدقه وتحريك
    السرير ولكن إنتبه ممكن يصحى من النوم فيجدك تحت السرير

    او رأسك في متناول يده فلا أحد يعلم ساعتها ماذا يمكن أن يحدث
    لو كان من هواة النوم وبجوارهم مفتاح إنجليزي


    .. لذلك أنصحك أن تهز السرير هزات عنيفة حتي يستيقظ وقبل أن
    يفيق تماما أجرى بأقصي سرعة
    ومتنساش المثل اللى بيقول
    الجرى نص المجدعة
    دلوقتى بئا يا حبيبى هو المجدعة كلها

    ثالثا : اذا كنت مقهــــــــور من واااحد ناايم العصر او الظهر أدخل الغرفه

    وغطيه كويس و إقفل التكيف واطلع ومتنساش

    تقفل البيبان والشبابيك كويس اوى.

    واذا كانت في دفايه بالغرفه , ياعيني شغلها بقي علي أسخن حاجة وسيبه
    واطلع بره كأنك لا تعرف عن الأمر شيء .




    لسه ما قامش ؟؟



    إوعي تيأس



    رابعا :
    لو كان لسه ماقامش !!!


    ماتعملش حاجة من اللي سبق ذكره إنما بهدوء

    حط ايدك على الراديو وشغل محطه خرباااانه

    و يا سلام لو كانت هابطة من نوعية ما

    ( حبيبي فوق حبيبي تحت حبيبي رايح حبيبي جاي )


    وعلي الصوووت على الآخر و امشي إنت كمل فرجة على التليفزيون .

    خامسا :
    اذا كان لسه نايم وانت شبعااان نوووم بس عايز تتونس

    جيب ماية ساقعة وقرب من النايم ونقط على وشه نقطة نقطة هايترعش
    ويمسح وشه فاكرها نمله ولا حاجة .

    واقعد كده لحد ما يصحي أو يقوم يرزعك قلم محترم علي وشك ويكمل نوم
    ما تمشيش برده
    سادسا :
    خذ منديل ولفه لحد ما يبقي على شكل عود كبريت كدا... الغرض ان يكون نهاية
    طرفه حاد ..

    وبس بقى .. أخينا رأسه أصبحت ملعب وأنت الهداف

    ممكن تحطها في ودنه ( الحركة دي مستفزة جدا ومجربة ) .

    ممكن تحطها في بؤه
    هههههههههههههه
    ممكن تحطها في منخيره
    ههههههههههههههه
    ممكن تمشيها على وشه
    هههههههههههه

    انت و ضميرك بئا


    لو صحي يبقي إحتمال إنه يفرجك علي عنبر الكسور في أي مستشفي قريب من
    بيتكم




    واذا مانجحتش كل الطرق اللي فوق... تأكد انه مش آدمي . . خليه نايم




    طبعا انا نزلت الموضوع دا
    لانى من الاخوة اللى بيحقدوا عالناس اللى مش بتسهر
    هههههههههههههههههههه
    وفيه حاجات كمان جربتها
    بس بلاش اقولكو بقى حصل ايه


    جربو وانتو تعرفو


  2. #2
    اخرتها اية ؟!
    الصورة الرمزية جوليت

    رقم العضوية : 2713
    تاريخ التسجيل : Mar 2008
    المشاركات : 1.701
    شكراً : 0
    تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
    مقالات المدونة : 1
    مزاجي : Worried
    الجنس : انثى
    العمر : 34
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : جوليت غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 16
    Array

    افتراضي رد: *&عاوزز تعكنن على واحد نايم وتصحية &*

    ليه الاذيه دى ما اسيبه نايم
    صار الحكى عن حبنا ممنوع ..... ممنووووووووع
    بحكى أنا بتغير الموضوع
    قلبى طفل بس الطفل موجوع ... موجوووووووع
    صار القسى مبين من عيونك
    هجرك جرح قلبى وتركنى بنار ..... وتركنى بنار
    تحرق ليالينا وعمر ونهار
    أحلامنا ضاعوا بهجرك صار.... صار
    قلبى قصر مهجور من دونك
    قلبى ع الحفة وكفه بكفه عم عض ع الشفة
    عتب ع قلبى أللى ما عرف يختار
    وحدك راح تكفى بالوعد ما بتوفى
    ندمان ما بيكفى..... عتبى ع قلبى أللى ما عرف يختار

    ممنوع
    أنت خنت حبى أنا ما بخون
    أنت جرحت قلبى أنا ممنوع
    قلبى ألى أنت ما عندك قلب .....قلب
    وأللى ما عنده قلب شو بيكون
    عمر الهوى ما عاش بالفرقه ..... بالفرقه
    عمرى أنا منى أنسرق سرقه
    قلبى أنا جرحى وعيبكى بكير .....بكير
    بعت من اليالى قلوب محترقة
    قلبى ع الحفة وكفه بكفه عم عض ع الشفة
    عتب ع قلبى أللى ما عرف يختار
    وحدك راح تكفى بالوعد ما بتوفى
    ندمان ما بيكفى عتبى ع قلبى أللى ما عرف يختار

    ممنوع

  3. #3
    معاه اعدادية
    الصورة الرمزية فيونكهـ حمراء

    رقم العضوية : 6382
    تاريخ التسجيل : Nov 2009
    المشاركات : 272
    شكراً : 0
    تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : فيونكهـ حمراء غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 13
    Array

    افتراضي رد: *&عاوزز تعكنن على واحد نايم وتصحية &*

    حرام عليه..

  4. #4
    I ♥ Egypt
    الصورة الرمزية Spider GirL

    رقم العضوية : 427
    تاريخ التسجيل : Oct 2007
    المشاركات : 10.114
    شكراً : 0
    تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
    مقالات المدونة : 3
    مزاجي : Cold
    الدولة : النيل المصري
    الجنس : ذكر
    العمر : 34
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : Spider GirL غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 10
    Array

    افتراضي رد: *&عاوزز تعكنن على واحد نايم وتصحية &*

    انا بصراحة من الناس اللى بتنام كتير اوى
    وفى معظم الحالات اللى انت قولتها دى ممكن اصحى اعق للى قدامى واكمل نوم تانى بنتهى السهولة
    هههههههههههههههههههههههه

    الحاجات دى ما بتأثرش اوى فى الناس اللى النوم عندها مزاج
    هههههههههههههههه

  5. #5
    TaMeR HaVoC
    الصورة الرمزية Tears Of The Moon

    رقم العضوية : 3776
    تاريخ التسجيل : Sep 2008
    المشاركات : 7.983
    شكراً : 0
    تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
    مزاجي : Amused
    الدولة : سـكـون الليــل
    الجنس : ذكر
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : Tears Of The Moon غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 21
    Array

    افتراضي رد: *&عاوزز تعكنن على واحد نايم وتصحية &*

    انا لو بيتعمل فيا كدا؟؟
    أقسم بالله
    ما هيكفينى فيه اى حاجة
    انا هكون لسة قايم من النوم
    ومقريف
    ومتعصب
    وممكن والله يفقد البصر

  6. #6
    نجح و جاب جيد
    الصورة الرمزية Dody Doda

    رقم العضوية : 4871
    تاريخ التسجيل : Mar 2009
    المشاركات : 742
    شكراً : 0
    تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
    مزاجي : Stressed
    الجنس : female
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : Dody Doda غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 14
    Array

    افتراضي رد: *&عاوزز تعكنن على واحد نايم وتصحية &*

    وهو ينام بدري ليه
    هو الي غلطان

  7. #7
    NEW FMM
    الصورة الرمزية EHAB

    رقم العضوية : 6729
    تاريخ التسجيل : Dec 2009
    المشاركات : 30
    شكراً : 0
    تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
    الجنس : ذكر
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : EHAB غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 0
    Array

    افتراضي رد: *&عاوزز تعكنن على واحد نايم وتصحية &*

    شكرا

  8. #8
    Givaadvap
    Guest
    الصورة الرمزية Givaadvap

    افتراضي direct lender payday loans 9524

    - , payday loans online


 

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

     

الأعضاء الذين قرأوا هذا الموضوع : 0

الإجراءات : (من قرأ ؟)

لم يشاهد الموضوع أي عضو حتى الأن.

مواقع النشر (المفضلة)

مواقع النشر (المفضلة)

ضوابط المشاركة

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  


Search Engine Friendly URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.